השירותים שלנו
התייעצות עם רופא
רוב רובם של המצבים הבריאותיים של מטופלים הינם שגרתיים למדי. בכדי לטפל בהם, ניגשים לקופת החולים הקרובה על מנת להיוועץ עם רופא המשפחה. אך קיימים מקרים בהם המצב הבריאותי הוא מורכב יותר. במקרים כאלו, אתם זקוקים לקבל ייעוץ מטעם רופא מומחה המחזיק בידע ספציפי, בפתרונות רפואיים שונים ובאלטרנטיבות טיפול שבכוחן להיטיב עמכם.
התייעצות רפואית לפני הגשת תביעה
(הרופאים של פיקה מדיקל (הדמייה בלבד
תהליך ייעוץ רופא
כאמור, התייעצות עם רופא מומחה מעניקה לכם מגוון רחב וממוקד יותר של פתרונות רפואיים.

במפגש ייעוץ עם רופא, תהליך הטיפול מתחיל עם הבנה מעמיקה של מצבכם הבריאותי. זה כולל תשאול מקיף באשר להיסטוריה הרפואית שלכם, צלילה אל התיק הרפואי שלכם, בדיקה ואבחנה של הבעיה הרפואית ממנה אתם סובלים, ובהמשך בניית תוכנית טיפול ייעודית עבורכם.
התייעצות עם רופא לצורך הגשת תביעה
קיימים מקרים בהם נגרם נזק למטופלים כתוצאה מהליך רפואי. מקרים בהם התוצאה של התהליך הרפואי הינה שונה מהמובטח למטופלים ואולי אף גרמה להרעה במצבו. כאן נבחנת האפשרות להגשת תביעה בטענה לרשלנות רפואית, ולשם כך, התייעצות עם רופא לצורך מתן חוות דעת נוספת היא חלק הכרחי בבואכם להגיש תביעה.

בכדי שתוכלו לצלוח את מבחני הוועדות הרפואיות ובהמשך הדרך גם לגבש תביעה לבית המשפט – תידרשו לקבוע תור להתייעצות עם רופא. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי אתם מגובים בחוות דעת מקצועית ושאינכם מבזבזים את מיטב זמנכם וכספכם בתביעה שתסתיים בלא כלום.
ייעוץ רופא של פיקה מדיקל
עולם הרפואה המשלימה הולך ומתרחב משנה לשנה. אנו בפיקה מדיקל מפעילים עבורכם צוות רופאים מומחים הממתינים להעניק לכם ייעוץ מקצועי והמלצות על שלל פתרונות רפואיים. שירות ייעוץ עם רופא של פיקה מדיקל מתקיים תחת הקפדה על הסטנדרטיים הרפואיים הגבוהים ביותר ומספק מענה מקיף למצבכם הבריאותי.

פיקה מדיקל מעמידה לרשותכם שירות להתייעצות עם רופא מומחה שברשותו הידע הרלוונטי ביותר למצב הבריאותי ממנו אתם סובלים: הוא זה שיוכל להכווין אתכם לפתרונות רפואיים שונים ממה שהכרתם, להוות את הגושפנקא עבור התביעה שלכם, ולהעניק לכם שקט נפשי בידיעה שאתם מקבלים ללא משוא פנים את מלוא האינפורמציה ממקור סמכותי.
למידע נוסף על התייעצות עם רופא ותיאום שיחה
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים:
Accessibility