השירותים שלנו
ייעוץ רופא עיניים
פיקה מדיקל מחזיקה מכוון רופאים מומחים לרפואת עיניים המתמחים בטיפול בעיניים ובמערכת הראייה לצורך הערכה וניהול של בעיות עיניים.
גירויים, דלקות ואלרגיות בעיניים
בדיקת עיניים
מי נעזר בייעוץ לרופא עיניים רפואי?
ייעוץ לרופא עיניים מומלץ לאנשים בכל הגילאים, מתינוקות ועד קשישים. כמה סיבות נפוצות לפנייה לייעוץ רפואי עיניים כוללות:
תהליך בדיקת עיניים
במהלך התייעצות עם רופא עיניים, הרופא יעריך את העיניים והראייה של המטופל על מנת לקבוע אם ישנן בעיות כלשהן. הערכת מצב המטופל נעשית על ידי מספר בדיקות ובינהן בדיקת חדות ראיה במרחקים שונים, בדיקת שבירה לקביעת המרשם הדרוש למשקפיים\עדשות מגע, בדיקת לחץ פנים העין לשלילת נוכחות גלאקומה, בדיקת תנועת זוג העיניים, בדיקת רשתית על מנת לזהות חריגות או מחלות בחלק האחורי של העין וכן בדיקות נוספות במידת הצורך, בהתאם לסיבת פגישת הייעוץ. על סמך תוצאות הבדיקה, רופא העיניים יבצע אבחון וימליץ על תכנית טיפול. הטיפול עשוי לכלול תרופות מרשם, טיפות עיניים או ניתוח.
מדוע לפנות לייעוץ רופא עיניים?
העיניים שלנו הם לא משחק, ואכילת גזר היא לא באמת הדרך לטפל בעיניים. על מנת למנוע נזק קבוע ובמקרים חריגים לאובדן ראיה, יש להגיע לבדיקות עיניים סדירות היכולות לסייע באיתור מחלות לפני שנגרם נזק בלתי הפיך. ככל שהמטופל יגלה מוקדם יותר באם קיים מחלות ומצבי עיניים חריגים, הבדיקה תעזור לתפוס בעיות טרם הפיכתן לרציניות יותר ותעזור לטיפול יעיל יותר שישפר את איכות החיים שלך. ולמנוע תאונות או פציעות.

התייעצות עם רופא עיניים הוא חלק חשוב בשמירה על בריאות העין. פיקה מדיקל מספקת טיפול מותאם אישית עבור כלל לקחותיה בפריסה ארצית, מיטב המומחים לבדיקות עיניים של פיקה מדיקל מספקים תוכניות טיפול מותאמות אישית המבוססות על הצרכים הספציפיים של כל מטופל. אם יש לך חששות לגבי העיניים או הראייה שלך, שקול לקבוע פגישת ייעוץ עם רופא עיניים עוד היום.
יש לכם שאלות נוספות על בדיקות עיניים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע:
Accessibility