השירותים שלנו
פיזיותרפיה אורתופדית ושיקום
פיזיותרפיה ושיקום אורטופדי הם מרכיבים חיוניים בניהול פציעות בשרירים ושלד. מטרת הפיזיותרפיה לשקם את התפקוד, להפחית כאבים ולמנוע נכות באמצעות פעילות גופנית, טיפול ידני וחינוך המטופל. השיקום מסייע לאנשים להחזיר את הכוח, הניידות והעצמאות שלהם לאחר פציעה או ניתוח.
להפחית כאב ודלקת
שיקום ושיפור הניידות והתפקוד
מדוע יש צורך בפיזיותרפיה ושיקום אורטופדי ולמי הטיפול מתאים?
פיזיותרפיה ושיקום אורטופדי נחוצים ממגוון סיבות. ראשית, לסייע במניעת פציעה נוספת או נזק למערכת השרירים והשלד על ידי חיזוק השרירים שמסביב ושיפור היציבה שלהם, מאפשר התאוששות מפציעות וחזרה לפעילות בבטחה ומהירות.

שנית, פיזיותרפיה עוזרת להפחית כאב ודלקת באזור הכאוב ע"י טכניקות כגון טיפול ידני, שיטות (כגון אולטרסאונד או גירוי חשמלי), ותרגילים.

שלישית, יכול לשפר את הניידות והתפקוד על ידי חיזוק השרירים, הגדלת טווחי התנועה ושיפור שיווי המשקל והקואורדינציה. טיפול זה חשוב במיוחד עבור אנשים שעברו ניתוח, כגון ניתוח החלפת מפרקים או ניתוח בעמוד השדרה, שכן ייתכן שאיבדו תפקוד וניידות במהלך תהליך ההחלמה טיפולים אלו והתמדתם יכולים לעזור להשיב את הכוח, הניידות והעצמאות של המטופל.

לבסוף, זה יכול למנוע נכות על ידי שיפור כוח, גמישות, קורדינציה ושיווי משקל. זה חשוב במיוחד עבור אנשים שנמצאים בסיכון לנפילות, כגון קשישים או אנשים עם מצבים נוירולוגיים.

חברתנו, פיקה מדיקל מעמידה בתל אביב מחלקה שלמה המספקת לכלל לקחותינו פיזיותרפיסטים מומחים ומאפשרת ייעוץ והקמת תוכניות טיפול אישיות כדי לעזור לכל אינדבידואל להשיג את מטרותיו ולמנוע פציעות עתידיות.
יש לכם שאלות נוספות על פיזיותרפיה אורתופדית ושיקום?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע:
עשוי לעניין אותך
בדיקת CT
תור מהיר ל-MRI
הולטר לב
Accessibility