השירותים שלנו
עיסוי בשמנים צמחיים רפואיים
עיסוי עם שמנים צמחיים הוא תרגול מסורתי המקדם הרפיה, מפיג מתחים ומשפר את הבריאות והרווחה של המטופלים. טכניקה זו כוללת מריחת תערובת של שמנים טבעיים המושרים בצמחי מרפא ושמנים אתריים על העור ושימוש בטכניקות עיסוי כדי לעזור לשמן לחדור עמוק יותר לתוך רקמות הגוף.
עיסוי בשמנים צמחיים רפואיים
תערובת שמנים טבעיים המושרים בצמחי מרפא
הזנת הלחות של העור
יתרונות עיסוי עם שמנים צמחיים
עיסוי עם שמנים צמחיים נחוץ מכמה סיבות. ראשית, זה יכול לעזור לשפר את זרימת הדם, מה שיכול לספק הזנה לתאי הגוף ולרקמותיו. זרימת דם משופרת יכולה גם לעזור לשטוף רעלים ומוצרי פסולת מהגוף, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

שנית, עיסוי עם שמנים צמחיים יכול לעזור להרגיע את הגוף והנפש. התנועות העדינות והקצביות של העיסוי יכולות לעזור לשחרר מתח בשרירים ולקדם הרפיה עמוקה המשפיעה על הפחתת מתח וכאב בשרירים והרגעות הנפש, דבר המועיל בהפחתת מתח וחרדה גם כן.

לבסוף, עיסוי עם שמנים צמחיים עוזר בהזנת הלחות של העור. השמנים הטבעיים המשמשים בעיסוי יכולים לעזור להעניק לחות ולרכך את העור, ולהשאיר אותו חלק וגמיש.
למי הטיפול לא מתאים?
עיסוי עם שמנים צמחיים מתאים לרוב האנשים, אך יש מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון. אנשים עם מצבים רפואיים מסוימים, כגון סרטן, מחלות לב או סוכרת, צריכים להתייעץ עם רופא טרם הטיפול. נשים בהריון בשליש הראשון, אינן יכולות לקבל עיסוי שמנים אלא רק בהמשך ההריון בידייעת הצוות הרפואי מראש לצורך קבלת מטפל שהוכשר לעיסוי טרום לידתי.

אנשים הסובלים מבעיות עור כגון אקזמה או פסוריאזיס צריכים גם להיות זהירים כאשר מנסים עיסוי עם שמנים אתריים וצמחי מרפא שכן השמנים עלולים לגרות עור רגיש, לכן חשוב לבדוק כתם עור קטן לפני שמנסים את העיסוי על שטח גדול יותר.

פיקה מדיקל מציעה לכלל לקחותיה עיסוי עם שמנים צמחיים כתרגול טיפולי המציע מגוון רחב של יתרונות לגוף, לנפש ולרוח. בין אם אתם מחפשים להפחית מתח, לשפר את בריאות העור או להקל על כאבים ודלקות, שילוב של עיסוי שמן צמחי בשגרת חייכם יכולה להיות דרך רבת עוצמה לשיפור הבריאות.
יש לכם שאלות נוספות על עיסוי בשמנים צמחיים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע:
עשוי לעניין אותך
בדיקת CT
תור מהיר ל-MRI
הולטר לב
Accessibility