השירותים שלנו
תור מהיר לבדיקת MRI
למה לחכות שבועות או חודשים לבדיקת MRI?
'פיקה מדיקל' מאפשרת לכם להזמין תור מהיר עד 72 שעות מרגע הפנייה ולקבל תוצאות בין 48-24 שעות*
*בתוספת תשלום, בהתאם לסוג הבדיקה
בדיקת MRI מתבצעת על מנת לאבחן מחלות שונות או פגיעות באיברי גוף. מדובר בסריקה יסודית באמצעות תהודה מגנטית וגלי רדיו המשדרים יחדיו תמונות ברורות לפיענוח רפואי חד וברור של האיברים הנבדקים.

עם קביעת תור MRI עבורכם או עבור בן משפחה מתעוררות לא מעט שאלות, תהיות, ספקות. מטבע הדברים – המטרה שלכם היא לקבל את התשובה עבורם כמה שיותר מהר. לזכות בפתרון רפואי זמין ומהיר של בדיקת MRI שתעזור לכם להקל על הבריאות ועל הנפש.
'פיקה מדיקל' חוסכת לך זמן
ערכת אינפוזיה
בדיקות MRI בישראל
בישראל, זמני ההמתנה ל- MRI יכולים להימשך שבועות ארוכים. מייסרים. למציאות הזו אחראים גורמים דוגמת ריבוי מטופלים ברפואה הציבורית, חוסר במכשור רפואי ביחס להיקף האוכלוסייה בישראל ומחסור כרוני בתורים זמינים. אך אתכם זה לא צריך לעניין, לא כשבמשך הימים והשבועות שעוברים אי הנוחות עדיין קיימת אצלכם וההמתנה רק הופכת קשה יותר ויותר.

ובכל זאת, כיצד ניתן להשיג תור מהיר לבדיקת MRI? באמצעות פאנל של מומחים לרפואה שיעמוד לרשותכם בכל זמן ויעניק לכם טיפול מקצועי בליווי יחס אישי. במילים אחרות, עם השירותים הרפואיים של "פיקה מדיקל".
מה ניתן לבדוק ב-MRI?
תור מהיר לבדיקת MRI עם פיקה מדיקל
שירותי "פיקה מדיקל" מאפשרים לכם לקבוע תור מהיר לבדיקת MRI. עד 72 שעות מרגע הפנייה לשירותי פיקה מדיקל.

"פיקה מדיקל" מפעילה מוקד מקצועי לזימון תורים מהירים עבור כל בדיקות הדימות: CT, רנטגן EGM ובדיקת MRI עם פיענוח בדיקות מהיר. כשזה נאמר, אם אתם זקוקים לבדיקת MRI בזמינות גבוהה ועם פיענוח בדיקות מהיר, "פיקה מדיקל" זו הכתובת שלכם.
רוצים לתאם תור לבדיקת MRI?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עשוי לעניין אותך
תור מהיר לבדיקת CT
יוגה
דיקור רפואי
Accessibility