השירותים שלנו
אחים ואחיות עד הבית
אחים ואחיות עד הבית
לא רק לקשישים
בעבר הלא כל כך רחוק, שירות רפואי שבו אח/אחות מוסמכים מגיעים עד הבית שלנו היה שמור לחתך אוכלוסייה ספציפי הסובל ממחלות קשות או לאוכלוסיית הקשישים. אך מערכת הבריאות בישראל מתאימה עצמה עבור קצב החיים המשתנה של ימינו, כמו גם לשינויים דמוגרפיים, תוחלת החיים ואיכות החיים.
ניתן לראות כי בימינו קיימת הבנה מעמיקה יותר הן של הציבור והן של שירותי הרפואה בישראל באשר לתועלות הרבות של שירות אחים ואחיות עד הבית. כפועל יוצא מכך, ישנו מגוון רחב של טיפולים רפואיים הניתנים במרפאות או בקופות החולים – הניתנים כיום ליישום גם במקום מגוריהם של המטופלים. ללא הצורך באשפוז או בהגעה פיזית למרפאה.
שירות אח/אחות עד הבית הינו שירות נוח ונגיש המאפשר להקל על מטופלים מכל הסוגים באמצעות מתן טיפול רפואי בנוחות הבית שלהם. שירותי הרפואה הביתיים הללו כוללים טיפול בפצעים, השגחה לאחר ניתוח/טראומה גופנית, טיפול תוך ורידי או תזונתי, זריקות, טיפולים שיקומיים, מעקב אחר מחלות קשות או מצב בריאותי מאתגר. המטרה בשירות אח/אחות עד הבית היא להביא את מכלול הפתרונות הרפואיים עד לבית המטופל, וליישם אותם בצורה מקצועית ועם מתן יחס אישי.
לשהייה במסגרת בית החולים או לגיחות התכופות לקופת החולים קיימות השפעה שלילית על בריאות הנפש. המטופל עלול לסבול מעומס ולחץ. ובאופן כללי, העובדה שהאדם הקרוב אליכם שוהה בבית החולים יכולה להיות מלחיצה עבור כולם. האמת הפשוטה היא שאנשים רבים מתרפאים ומחלימים טוב יותר כשהם נמצאים בנוחות של ביתם. הימצאות בסביבה חמה, מוכרת ואוהבת עוזרת לנפש להירגע ותורמת להפגת מתחים. היא מסייעת למטופל להחלים בצורה טובה יותר ושלמה יותר.
שירות אח/אחות עד הבית מסייע במתן טיפול רפואי מקצועי בסביבה מוכרת. פיקה מדיקל מעניקה לכם את השירות באמצעות צוות אחים ואחיות מוסמך ומקצועי.
יש לכם שאלות בנושא אחים ואחיות עד הבית?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות:
Accessibility