השירותים שלנו
טיפול בקנאביס רפואי
קנאביס רפואי, הידוע גם בשם מריחואנה רפואית, הוא תרופה צמחית המופקת מצמח הקנאביס. הוא שימש למטרות רפואיות במשך אלפי שנים, ומחקר מדעי עדכני הראה שיש לו מגוון יתרונות טיפוליים בין היתר, הקנאביס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, משככות כאבים וחרדות.

ניתן לצרוך קנאביס רפואי בצורות שונות, כולל עישון, אידוי או בליעת מאכלים או שמנים המושרים בקנאביס. ישנם גם תכשירים פרמצבטיים של קנאביס שאושרו על ידי רשויות רגולטוריות, כמו Sativex, שהוא תרסיס המכיל יחס של 1:1 של THC ו-CBD.
שמן קנאביס
חממות מפוקחות לגידול קנאביס רפואי
מי משתמש בקנאביס רפואי ומאילו סיבות?
קנאביס רפואי משמש אנשים עם מגוון מצבים רפואיים, כולל כאבים כרוניים, בחילות והקאות הקשורות לכימותרפיה, ספסטיות והתכווצויות שרירים הקשורות לטרשת נפוצה, אפילפסיה, גלאוקומה והפרעת דחק פוסט-טראומטית (PTSD).
מהו תהליך קבלת היתר לשימוש בקנאביס רפואי?
פיקה מדיקל מספקת את השירות מא' ועד ת', החל מתהליך קבלת הייעוץ עבור השימוש בקנאביס רפואי, בקשות, המלצות ועד לקבלת רישיון רפואי לצריכה.

כדי לקבל אישור לשימוש בקנאביס רפואי, עליך להיות בעל מצב רפואי מתאים, כגון כאב כרוני, סרטן או PTSD. פיקה מדיקל מספקת שירותי בריאות מגורם מורשה הרשום בתוכנית הקנאביס הרפואי של ישראל אשר מספקת המלצה במידת הרלוונטיות. לאחר קבלת ההמלצה, מגישים בקשה לכרטיס קנאביס רפואי דרך התוכנית של המדינה. זה כרוך בדרך כלל במילוי טופס בקשה ומתן תיעוד, כגון הוכחת תושבות והעתק של ההמלצה הרפואית של המטופל. עם סיום תהליך הבקשה, לקוחות פיקה יקבלו כרטיס קנאביס רפואי המאפשר לרכוש קנאביס רפואי ממכוני תרופות מורשים.
יש לכם שאלות נוספות על קנאביס רפואי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע:
עשוי לעניין אותך
בדיקת CT
תור מהיר ל-MRI
הולטר לב
Accessibility