השירותים שלנו
הפנייה למרפאות כאב
התמודדות עם כאב כרוני זהו אתגר לא פשוט עבור תושבים רבים מישראל אשר סובלים מכך. זאת ועוד, כאב כרוני מלווה כמעט כל אחד ואחת מאיתנו במהלך החיים.
מרפאות כאב
כשהכאב הכרוני הופך למחלה
טיפול ממוקד בכאב
על רפואת כאב / כאבים כרוניים
רפואת כאב נגזרת מענף רפואי רב-תחומי המאופיין במגוון שיטות טיפוליות לשיכוך כאבים כרוניים באופן משמעותי ו/או מלא.
נציין כי לא קיימת הגדרת זמן מסוימת שבה כאב הופך לכרוני, שכן גם המטופלים וגם שלל הגורמים לכאב הינם שונים זה מזה. אולם העקרון המנחה להגדרתו של כאב ככרוני קובע כי מדובר בכאב הנמשך לפרק זמן של כ- 3 חודשים ומעלה.
ניתן לומר כי בשלב זה הכאב משנה צורתו לכדי מחלה. אחת אשר פוגעת בהחלמה של המטופל ובאורח החיים שלו. כמו כן, קיימים מצבים מאתגרים יותר בהם המטופל סובל ממחלה כרונית המלווה בהתקפים של כאב חריף או כאב עצבי – תופעה המתגלה לעיתים קרובות בקרב חולים אונקולוגיים.
מהי מרפאת כאב?
מרפאות כאב מעניקות פתרונות רפואיים למטופלים הסובלים מכאבים כרוניים. כאבים אשר נובעים ממקורות שונים בגוף ומחויבים בטיפול והשגחה במטרה להקל על התמודדות המטופל ולאפשר שגרת חיים בריאה ואיכותית.
הפנייה למרפאת כאב
במקרים בהם המטופל אינו זוכה להקלה בכאב חרף הטיפולים שעבר אצל הרופאים המומחים, טיפולים שיקומיים או נטילת התרופות הרלוונטיות לכאב – מתעורר הצורך הבלתי נמנע לקבל הפנייה למרפאת כאב במטרה לקבל טיפול ממוקד יותר המבוסס על תוכנית הבראה בהתאמה אישית.
במרפאות הכאב תזכו לטיפול אישי ויעיל ע"י צוות רופאים המומחים בשיכוך כאב, באמצעות מגוון שיטות וטכניקות חדשניות כמו גם שימוש בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות להפחתה בצורה משמעותית וכן להסרה מוחלטת של הכאבים הכרוניים. גם הקשים והעקשניים ביותר.
טובי המומחים והמטפלים עומדים לרשותכם במטרה לסייע לכם לקיים שגרת חיים נטולת כאב.
רוצים לדעת עוד על מרפאות כאב?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות:
Accessibility