השירותים שלנו
טיפול בגלי רדיו
רבים הם התושבים בישראל אשר נאלצים להתמודד עם כאבים כרוניים במהלך חייהם. אמנם אין הגדרת זמן ברורה המצביעה על המעבר מכאב רגיל לכאב כרוני, זאת משום שהמטופלים וכן מחוללי הכאב הם שונים זה מזה. יחד עם זאת, נכון להיום במערכת הבריאות כאב רגיל משנה את הגדרתו לכאב כרוני במידה ונמשך לפרק זמן של 3 חודשים ומעלה.
ישנם מצבים בהם המטופלים סובלים ממחלה כרונית המלווה בהתקפים של כאבים חזקים או כאבים עצביים – אלו מתגלים בעיקר בקרב חולים אונקולוגיים.
במרפאת הכאב של פיקה מדיקל תמצאו את כל הפתרונות הרפואיים החדשניים ביותר שיסייעו לכם להתמודד ולהתגבר על הכאבים הכרוניים מהם הינכם סובלים. אחד מן הטיפולים הללו הוא טיפול בגלי רדיו, עליו נרחיב כעת.
טיפול שאינו כירורגי או פולשני
המיכשור המתקדם ביותר עם פיקה מדיקל
(Shutterstock :תמונה)
מהו טיפול בגלי רדיו?
טיפול בגלי רדיו מתבצע באמצעות החדרת מחט לרקמת הגוף. ממש בקרבתו של העצב ממנו נובע מקור הכאב. אל המחט מחוברת אלקטרודה אשר מתחברת למכשיר רפואי המפיק חשמל בתדרים של גלי רדיו. בעת הפעלת המכשיר, נוצר גירוי חשמלי המוזרם ישירות אל העצב בגופכם.

לפי סוג הכאב, מיקומו של העצב בגוף, ההיסטוריה הרפואית שלכם ושלל פרמטרים נוספים – יקבע הרופא המומחה מטעם פיקה מדיקל האם הטיפול בגלי רדיו אכן יעיל עבורכם ובהמשך לכך תתקבל החלטה כיצד ובאיזו טכניקה לבצע את הטיפול:
1. חימום בגלי רדיו (Thermal Radio Frequency) – טכניקה המתבססת על הרס חלבונים ברקמת העצב באמצעות חימום לטמפרטורה של עד 90 מעלות צלזיוס.

2. פעימות בגלי רדיו (Pulsed Radio Frequency) – טכניקת פעימות גלי רדיו שונה בכך שהטמפרטורה במהלך הטיפול אינה עולה על 42 מעלות צלזיוס והטיפול ניתן בפעימות מהירות במיוחד: קצב של 20 מילי-שניות בכל 0.5 שניה.
טיפול בגלי רדיו אינו הליך כירורגי או פולשני. רמת הסיכון והסיבוכים נמוכה במיוחד ותהליך ההחלמה מהיר ומוביל לשיפור מידי באיכות חייהם של המטופלים.

במרפאת (מרפאות) הכאב עומד לרשותכם צוות רפואי שלם עם המכשור המתקדם ביותר לטיפול בגלי רדיו.
יש לכם שאלות נוספות על טיפול בגלי רדיו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות:
Accessibility