השירותים שלנו
תור מהיר לבדיקת CT
אם אתם זקוקים לרופא מומחה ולבדיקת CT ולא מוכנים להמתין שבועות ארוכים – אתם לא לבד. עם פיקה מדיקל אתם זוכים בפתרון מהיר לכך: בדיקת CT עד 72 שעות מרגע הפנייה ולקבל תוצאות בין 48-24 שעות*
*בתוספת תשלום, בהתאם לסוג הבדיקה
בעולם הרפואה קיימים מקרים בהם ניתן לאבחן בעיה רפואית לפי הסימפטומים הנראים לעין או אלו הניתנים למישוש ומגע רפואי. לעומת זאת, כפי שכולנו יודעים, בעולם הזה קיימים גם מקרים בהם סימפטומים מעידים על בעיה באיברים פנימיים אשר נסתרים מן העין האנושית – אך לא מן המכשור הרפואי. או במקרה הזה, מבדיקת CT מהירה עם פענוח מהיר.
CT סורק
תור ופיענוח במהירות
בדיקת CT (טומוגרפיה ממוחשבת)
העיקרון לפיו עובדת בדיקת CT הוא שימוש בקרני רנטגן במטרה ליצור הדמיה של איבר גוף מסוים המאפשרת התבוננות מעמיקה וברורה. במהלך הבדיקה קרני הרנטגן סורקות את הפציינט ממספר זוויות שונות באמצעות המכשיר שנע סביבו. קרני הרנטגן מוחזרות מרקמות שונות אל חיישנים מיוחדים המצלמים את הפלט, ולאחר עיבוד ממוחשב מעניקים תמונה חדה על גביי המסך באשר לאזור הנבדק בגוף.
תור ופענוח מהיר לבדיקת CT
התורים הממושכים עבור בדיקות CT הינם תוצאה של משבר חריף בעולם הרפואה הישראלי: מחסור במכשור רפואי, בריחת מוחות מהרפואה הציבורית לרפואה הפרטית וזמני המתנה ארוכים גם עבור בדיקת CT.
בדיוק כפי שחשוב לבצע בדיקת CT בהקדם, באותה מידה אתם רוצים לקבל לידיכם את פענוח הבדיקה בתוך פרק זמן קצר. ככל שתקדימו לערוך את בדיקת ה- CT לה אתם זקוקים כך גם תקבלו את פענוח הבדיקה מהר יותר, ובהמשך ישיר לכך – תוכלו להתקדם באופן מהיר ויעיל יותר עם הטיפול הנדרש לכם.
צוות פיקה מדיקל נמצא כאן למענכם עם שירותי זימון תור מהיר עד 72 שעות לבדיקת CT וכן אופציה לפיענוח מהיר של הבדיקה.
רוצים לתאם תור לבדיקת CT?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
Accessibility